fredag den 14. december 2018

vejledning 13.12.18

fælles:
vi skal kunne forudse faldgrupperne ved teorierne, selvom vi ikke udfører i praksis.
mangler vi evaluering/feedback?

dyste: måske skriftlighed ikke giver mening hos os, så må vi skabe et andet rum hvor de kan fordybe sig- fx video eller lignende.

dyste er en teori og en metode, helhedsorienteret undervisning er både en teori og et værktøj. det er mere en ramme end en metode. om man kalder det teori, ramme, værktøj eller lignenede afhænger af hvordan man bruger det.

sætning med rød om videoer- under aktivitet. styrk denne rubrik

hvorfor rubrik: de lærer kalkulation, forstår hvorfor de skal være der- ude i erhvervet og for at skabe et klasserum med alle- flerstemmigt.

fjern møllehjul i afrunding

slet youtube kanal under aktivitet

hvorfor skal der læres: målene. hvad skal der læres: vi skal huske at give plads til det dialogiske klasserum.
vælger vi hvordan de skal lave video og opnå målpindende??

kommentar til oplæg:

hvorfor video? hvorfor ikke et andet medie? ikke digitalt for det digitales skyld, det kan skabe noget eller understøtte et eller andet.

hvordan dialogisk:

stialisere gruppearbejde og video- vi skal rammesætte, men evt i dialog med eleverne. i dialogen skal vi passe på ikke at gå for meget ned i detaljer om produktet- husk didaktikken. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar